دسته‌ها
شال و روسری

خرید بازی کامپیوتر جوابیه ایرانسل برای یک خبر

مدیر مسئول محترم سایت خبری ـ تحلیلی وزین
با سلام و احترام

پیرو انتشار مطلبی با عنوان “باز هم خلف وعده از سوی ایرانسل” در مورخ 16/04/1388 با کد 54510 در آن سایت خبری ـ تحلیلی وزین در خصوص طرح سیم کارت هدیه ایرانسل، به اطلاع میرساند برای دریافت سیم کارت هدیه تکمیل مراحل زیر الزامی است:

1- تکمیل ثبت نام
2- ارسال مدارک به ایرانسل
3- برقراری نخستین تماس
4- ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره 2112 برای اطلاع از کدپستی ثبت شده در سیستم و بعد به شماره 2115 برای تایید

همانطور که پیشتر از طریق اطلاعیه و اخبار منتشر شده اعلام شده است، مشترک برای آنکه حائز شرایط دریافت سیم کارت هدیه شود، کافیست تا 19 تير ماه 88، پس از تکـمیل ثبت نام و ارسـال مـدارک (شناسنامه یا کارت ملي، با درج شماره ایرانسل روی آن) به ایرانسل از طریق یکی از نمایندگان مجاز، نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شـده برقرار نماید.

همچـنین می بایست در همین فاصـله ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به2112 ارسال نماید. به این ترتیب، کد پستی ای که در سیستم ایرانسل برای پرونده وی ثبت شده است، برای ایشان از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. لازم است مشترک این کد را حتماً کنترل کرده تا با کد پستی 10 رقمی که در قبوض تلفن، آب، برق یا گاز درج می شود، یکسان باشد، زیرا این کد نشان دهنده آدرس محـلی است که سیم کارت هدیه به آن ارسال خواهـد شـد.

درصورتیکه کد پستی صـحیح بود، میبایست برای تایید آن، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به 2115 ارسال شود؛ به این شکل، کد پستی محلی را که باید سیم کارت هدیه به آن ارسال شود، به ایرانسل اعلام و تایید نهایی میشود. اگر کد دریافتی صحیح نبود، لازم است مشترک سریعاً به محل خریداری سیم کارت مراجعه کرده و کد پستی را تصحیح و مراحل ذکر شده را دوباره تکرار نماید.

در صورتی که مشترک ثبتنام خود را تکمیل نماید سیم کارت هدیه برای وی ارسال مگردد. شرکت پست 2 بار به آدرس مشترک مراجعه می نمایید در صورتی که وی در محل نباشد. سیمکارت به مراکز پستی برگشت داده می شود.

در صورتیکه حداکثر تا 30 روز پس از ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نخستین تماس را از سیم کارت هدیه برقرار نشود، این سیم کارت باطل می شود.

ایرانسل برای تسهیل روند پیگیری و اطمینان از اینکه سیم کارت هدیه به مرکز پستی رسیده است یا خیر، شماره 138 را به “پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه” اختصاص داده است. تمامی مشترکین می توانند با ارسال يك پيام كوتاه بدون متن از سيم كارت خريداري شده خود به شماره 138 از وضعيت سيم كارت هديه خود مطلع گردند. سيستم پاسخ را در يك پيام كوتاه براي مشترك ارسال مي كند.

همچنین مرکز تماس ایرانسل به شماره 140 (برای تماس از سیم کارت ایرانسل) و 09351400000 (برای تماس از سایر خطوط) برای مشترکین سیم کارت های دائمی و 130 (برای تماس از سیم کارت ایرانسل) و 09351300000 (برای تماس از سایر خطوط) در تمام طول شبانه روز و کل هفته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی مشترکین محترم میباشد.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل